اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جلوه‌نمایی تفکر بسیجی در دیدار با فرمانده سپاه روانسر

به مناسبت هفته بسیج و به جهت جلوه‌نمایی اقتدار بسیج و تفکر بسیجی، امام‌جمعه شهرستان روانسر، فرماندار و مسؤولان شهرستان با فرمانده سپاه شهرستان روانسر سرهنگ محمدحسین کرمی دیدار کردند.

جلوه‌نمایی تفکر بسیجی در دیدار با فرمانده سپاه روانسر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدحسین کرمی امروز پنج‌شنبه 2 آذرماه در دیدار با امام جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان روانسر در سپاه ناحیه شهرستان روانسر اظهار کرد: امروز ضرورت نهادینه کردن روح و فرهنگ بسیجی در جامعه و تأکید بر حفظ وحدت، انسجام و همگرایی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کردند و افزود: امروز برای برطرف کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر امنیت خوب و عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی و شهدا بیان کرد و گفت: بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست و همه ملت ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

در ادامه فرماندار روانسر با اشاره به رشادت و دلاوری‌های بسیج در همه‌ی امور و برنامه‌ها و بحران‌ها افزود ما در همه‌ی برنامه‌های از خدمات بسیج استفاده کرده‌ایم و بازوی خدمت به مردم بوده است. تفکر بسیجی جریانی روشنگر، جوان‌گرا و عدالت‌خواه است که اکنون در بسیاری از کشورها توانسته راه نجات ملت‌ها از ظلم و بی‌عدالتی باشد.

* تفکر بسیجی با محوریت خداوند، ولایت‌پذیر و عدالت‌خواه است.

ماموستا محمد محمودی امام‌جمعه روانسر خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه و اسلام‌های تقلبی مهم‌ترین توطئه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مسلمانان است.


 وی افزود: در این شرایط حساس که دشمن به شگردهای مختلفی برای ضربه زدن به اسلام و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان تلاش می‌کند باید با هوشیاری توطئه‌ها را شناخت.

 امام‌جمعه روانسر تصریح کرد: راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری است و در زمان حاضر بسیاری از کشورهایی که می‌خواهند در مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل مقابله کنند راه بسیج را انتخاب می‌کنند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول