اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مقابله با تغییر کاربری به بهانه باشگاه سوارکاری در ساوجبلاغ

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت که یک باشگاه سوارکاری با سوء استفاده از مجوز خود قصد تغییر کاربری غیرمجاز با ساخت ویلا، ایجاد مشاورین املاک و استخر به وسعت یک هکتاری داشت که نسبت به این مستحدثات، اعمال قانون انجام شد.

مقابله با تغییر کاربری به بهانه باشگاه سوارکاری در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمد امین عبدی، دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ، امروز در جمع اصحاب رسانه، از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در یک باشگاه سوارکاری در بخش کوهسار این حوزه قضایی خبر داد.

وی افزود: این باشگاه بر اساس گزارش جهاد کشاورزی ساوجبلاغ، بر خلاف ضوابط و مقرارت قانونی و بدون اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری و ساخت بنا در وسعت یک هکتاری در مجموعه خود کرده بود.

عبدی با بیان اینکه در این مجموعه مالک با سوء استفاده و در پوشش باشگاه سوارکاری و خارج از موضوع فعالیت ورزشی اقدام به دیوارکشی، ایجاد مغازه تجاری با کاربری مشاورین املاک، ساخت ویلا و گودبرداری در اراضی زراعی به منظور ساخت استخر کرده بود افزود: پس از دریافت گزارش جهاد کشاورزی در مورد ساخت و ساز غیرمجاز در باشگاه سوارکاری، دستور قضایی برای اقدام قانونی مطابق با مقررات و اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه اعطای مجوزهای مرتبط با مراکز تفریحی یا خدماتی به منزله اجازه برای تغییر کاربری در اراضی باغی نیست تصریح کرد: در این مورد نیز ساخت بنا در اراضی زراعی محدوده این باشگاه سوارکاری گزارش شده بود که با بی توجهی مالک به اخطارهای اولیه، اقدامات مقتضی انجام و در مورد بنا و سازه های بتنی غیرمجاز در وسعت یک هکتار و به ارزش ۶۰ میلیارد تومان اعمال قانون شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول