اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تنفس زیر سایه اهل بیت(ع) غنیمت است

استاندار فارس گفت: تنفس زیر سایه اهل بیت(ع) غنیمت است و ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس باید در تمامی شهرستان های فارس دارای نمایندگی فعال برای جذب کمک های خیران داشته باشد.

تنفس زیر سایه اهل بیت(ع) غنیمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ،  محمد هادی ایمانیه در گردهمایی مسئولین ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این ستاد، بیان کرد: پاداش فعالیت های شما ، در زمانی نمایان می شود که به آن نیاز دارید؛ در دنیایی که باقی خواهد بود و همه محتاج هستند دستان لطف و کرم اهل بیت علیهم السلام همراه و یاور شما خواهد بود.

استاندار فارس در ادامه با تاکید براینکه فعالیت برای اهل بیت صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهار داشت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.

 ایمانیه ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات می بایست در همه شهرستان های استان نماینده داشته باشد، لذا در مکاتبه های جداگانه نماینده خود را در هر شهرستان معرفی و زمینه برای کمک خیرین و محبین اهل بیت (ع) فراهم شود.

هئیت امنا ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس در پایان سخنان خود از بانوان پیشرو در انجام امور خیر قدردانی کرد و افزود: خواهران همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند و از دامن بانوان است که مردان به جایگاه هاس رفیع دست می یابند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول