اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

علمای کردستان همواره در میدان حفاظت از انقلاب هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، علما و روحانیون سنی و شیعه کردستان همواره در صیانت از انقلاب و کشور در میدان هستند و اقدام این قشر در حمایت از انقلاب راهگشاست.

علمای کردستان همواره در میدان حفاظت از انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور روحانیون شیعه و سنی کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون پرچمداران خط مبارزه با استکبار هستند.

وی افزود: علمای کردستان اعم از شیعه و سنی همواره در حمایت از نظام در میدان هستند و با تشویق مردم برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن و صیانت از خون شهدا، جنگ روانی دشمن را خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کرد اقدامات ناامن‌کننده سال گذشته در کردستان تکرار شود اما حمایت روحانیون و برکت جمعی مردم موجب خنثی‌شدن این توطئه شد.

سردار گشتاسبی خطاب به روحانیون سنی و شیعه حاضر در همایش گفت: حرکت و اقدام روحانیون در پشتیبانی و صیانت از نظام اسلامی راهگشا خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول