اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وفای به عهد دانش‌آموز روستایی در وعده انتخاباتی

قصه خوش وفای به عهد دانش‌آموز روستایی تکمیل می‌شود و اکنون حیاط مدرسه ابوالفضل آسفالت شده و وعده او کاملا عملیاتی شده است.

وفای به عهد دانش‌آموز روستایی در وعده انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل بختیاری، دانش‌آموز روستای غرغن شهرستان فریدن که پس از کسب رای در شورای دانش‌آموزی مدرسه، به شعار خود در خصوص ترمیم حیاط مدرسه عمل کرده و به این خاطر مورد تقدیر وزیر آموزش و پرورش قرار گرفته بود، امروز بازهم خوشحال‌تر شد.

با دستور وزیر آموزش و پرورش و پیگیری‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان فریدن، حالا خبر می‌رسد که حیاط مدرسه ابوالفضل آسفالت شده و وعده او کاملا عملیاتی شده است.

همچنین، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به وی قول تامین وسایل ورزشی مورد نیاز مدرسه را داده بود که با مساعدت معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان، این تجهیزات روز شنبه آینده به مدرسه ابوالفضل خواهد رسید.

 

 ابوالفضل بختیاری کاندیدای شورای دانش‌آموزی دبستان شهید شکرالهی غرغن شهرستان فریدن استان اصفهان، بلافاصله بعد از اینکه توسط دانش‌آموزان به عنوان منتخب شورای دانش‌آموزی مدرسه انتخاب شد، آستین همت بالا زد و به اولین وعده انتخاباتی‌اش جامه عمل پوشاند.

ابوالفضل در یکی از شعارهای انتخاباتی‌اش، «رفع نقاط حادثه خیز مدرسه» را مطرح کرده بود که بعد از انتخاب شدن در شورای مدرسه، خودش دست به کار شد و به همراه چند نفر از بچه‌های مدرسه، کف حیاط مدرسه را مرمت کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول