اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف 23 هزارلیتر سوخت در قصرشیرین

سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مأموران انتظامی قصرشیرین موفق به کشف 22 هزار و 830 لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 164 میلیون ریال شدند.

کشف 23 هزارلیتر سوخت در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت به مدت 24 ساعت در شهرستان قصرشیرین با حضور مأموران پلیس آگاهی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح و با انجام بازرسی‌های لازم که پس از هماهنگی با مقام قضائی از منزل و خانه باغ‌های قصرشیرین انجام شد 22 هزار و 830 لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش سوخت‌های کشف‌شده قاچاق را طبق نظر کارشناسان 6 میلیارد و 164 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در همین راستا تعداد زیادی تانکر و گالن جای سوخت هم کشف و جمع‌آوری شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی، گفت: مبارزه با قاچاق سوخت از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در 4 ماه پایانی سال خواهد بود.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول