اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سانحه رانندگی در محور پیرانشهر-سردشت جان ۴ نفر را گرفت

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان‌غربی از برخورد یک دستگاه پیکان‌وانت با دو دستگاه پژو و سمند در محور پیرانشهر-سردشت و فوت ۴نفر خبر داد.

سانحه رانندگی در محور پیرانشهر-سردشت جان ۴ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ رضا پناهی مقدم رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان‌غربی از برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند در محور" پیرانشهر- سردشت " خبر داد که این سانحه ۴ کشته و ۶نفر مصدوم بر جای گذاشت. 

 وی اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور " پیرانشهر– سردشت "، عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 پناهی مقدم افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد یکدستگاه خودروی پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند، متاسفانه ۴ نفر سرنشین آن در دم فوت و ۶ نفر مصدوم که مجروحین سریعا توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این حادثه را سبقت غیر مجاز از سوی راننده پیکان وانت و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول