اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قم باید در ارائه پیوست فرهنگی برای نمایشگاه‌ها الگو باشد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم، وجود پیوست فرهنگی در نمایشگاه مواد اولیه، ماشین‌آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش قم را ارزشمند دانست و گفت: در این نمایشگاه در حوزه فرهنگی کارهای ارزشمندی شده که می‌تواند الگویی برای دیگر نمایشگاه‌ها در سطح کشور شود.

قم باید در ارائه پیوست فرهنگی برای نمایشگاه‌ها الگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مواد اولیه، ماشین‌آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این نمایشگاه که کاری درجه یک و فوق‌العاده و در شأن شهر قم انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قم ام‌القرای جهان اسلام است و باید امور مربوط به آن نیز با نگاهی بین‌المللی دنبال شود، گفت: در نمایشگاه‌های زیادی شرکت کردم اما این نمایشگاه فوق العاده است و از نظر فضاسازی خیلی مناسب و خوب کار انجام شده و استقبال خوبی نیز از آن شده است.

طباطبایی‌نژاد با تقدیر از وجود پیوست فرهنگی در این نمایشگاه گفت: خیلی ارزشمند است که این نمایشگاه پیوست فرهنگی دارد و در این راستا در ورودی و خروجی نمایشگاه، در حوزه فرهنگی کارهای ارزشمندی شده که می‌تواند الگویی برای دیگر نمایشگاه‌ها در سطح کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه قم و ظرافت‌های بزرگ فرهنگی آن، این شهر همیشه در این امور پیش‌قدم است و انتظاری هم غیر از این نمی‌رود.

پایان پیام/ 78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول