اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تفکر بسیجی راه‌حل بسیاری از مشکلات است

فرمانده سپاه ناحیه عشایری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب این تفکر بسیج است که این نظام را در برابر همه آفات، بلایا و توطئه‌ها مستحکم نگه داشته است.

تفکر بسیجی راه‌حل بسیاری از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید بیرانوند امشب در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف استان لرستان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: خدا را به خاطر این اجتماع با شکوه شکر می‌کنم که همیشه در صحنه انقلاب حاضر هستید.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین و اثرگذارترین اقدامات امام خمینی(ره) تأسیس بسیج بود، قوام، تثبیت نظام ما و صدور نظام ما به سرتاسر دنیا از این تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان بیان داشت: بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب این تفکر بسیج است که این نظام را در برابر همه آفات، بلایا و توطئه‌ها مستحکم نگه داشته است. 

بیرانوند، مهمترین ویژگی و شاکله بسیج را روحیه جهادی، اخلاص در عمل و مبارزه با ظلم و استکبار عنوان و تصریح کرد: آنچه امروز در غزه می‌بینیم، کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی قرن حاضر در امتداد همان جنایات ظهر عاشورا است که یزیدیان زمان آن را به وجود می‌آورند.

وی اظهار کرد: آنچه رزمندگان جبهه مقاومت با دست خالی و تعداد اندک در برابر قدرت‌های بزرگ اما پوشالی قرار داده، برگرفته از این  روحیه بسیجی و ظلم ستیزی است که زیر بار زور و ظلم نرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان با اشاره به اینکه دلاوری‌های عشایر را در دوران دفاع مقدس دیده‌اید، گفت: همان گونه که امام فرمودند ملت‌ها عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها متوقف نشود، مسلمان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و کسی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.

  پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول