اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خدمات‌رسانی ۷ هزار جهادگر بسیجی در استان خوزستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: ۷ هزار جهادگر در هفته بسیج در سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدمات‌رسانی ۷ هزار جهادگر بسیجی در استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: آغاز هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی برای جهادگران بسیج سازندگی خوزستان با وقوع بارندگی، سیل و آب‌گرفتگی در سطح استان به‌ویژه در شهرهای اهواز بندر امام و ماهشهر به‌شدت و سایر شهرستان‌ها با تنش کمتر همراه بود و توان جهادگران معطوف به خدمت‌رسانی به مناطق دچار آب‌گرفتگی شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ گروه جهادی در اهواز و چندین گروه جهادی دیگر در سطح استان اقدام به یاری رساندن به مردم و مناطق درگیر آب‌گرفتگی کردند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با بسیج نیروهای جهادی طی روزهای آینده ادامه دارد تا خانه‌های مردم از آثار سیل و آب‌گرفتگی‌ها تخلیه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال و برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و افتتاح منازل مددجویان از دیگر اقداماتی است که در هفته بسیج انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افتتاح مدرسه، برپایی رزمایش‌های کمک مؤمنانه، اعزام اکیپ پزشکی، برپایی میز خدمت، اعزام گروه دامپزشکی و واکسیناسیون دام از جمله اقدامات در هفته بسیج توسط بسیج سازندگی در سطح استان است.

موسوی با بیان این مطلب که ۷ هزار جهادگر در هفته بسیج خدمت‌رسانی می‌کنند، اضافه کرد: رزمایش مشترک جهادگران فاطمی ۳ هم‌زمان با سراسر کشور در تاریخ چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: رزمایش در چندین شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده و کار خدمت‌رسانی به مردم از اردوهای عمرانی و غیرعمرانی را انجام می‌دهند.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول