اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رسانه ها در راستای تقویت همه جانبه استان ایلام ایفای نقش کنند

استاندار ایلام گفت: بهترین هدیه رسانه ها بیان منصفانه نقایص و تلاش برای ایفای نقش در راستای تقویت همه جانبه استان است.

رسانه ها در راستای تقویت همه جانبه استان ایلام ایفای نقش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، عصر چهارشنبه ۱ آذر ماه در نشست با هنرمندان و فعالان رسانه‌ای جبهه‌ی انقلاب استان با تبریک هفته‌ی بسیج گفت: شهدا با تأسی از امامین انقلاب، عامل به معروف‌ها بودند و با این عمل خود قلب‌ها را تسخیر کردند و به یک الگوی تمام عیار تبدیل شدند و سند افتخار برای همه‌ی آزادگان جهان هستند.

وی با بیان اینکه بسیج محصور به زمان و محدود به مکان نیست و یک تفکر الهی است، افزود: بسیج یعنی جبهه‌ی مقاومت و جهاد در راه خدا، به گونه‌ای که در ۸ سال دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داد، بسیج یک رزومه‌ی کاملا درخشانی است و در هر زمانی موقعیت‌شناس است.

استاندار ایلام ادامه داد: بسیج با تشخیص به موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای قلم می‌زند، امپراتوری‌ای که جای جلاد و شهید را عوض می‌کند و بسیج باید این چنین باشد، بسیج سند پرافتخار و چراغ راه همه‌ی جویندگان حق و حقیقت است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: بهترین هدیه‌ی رسانه‌ها به بنده این است که نقایص و عیب‌ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می‌کنیم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان با بیان اینکه استان ایلام ۱۶ سال در مقام مقایسه با سایر استان‌ها از توسعه عقب افتاده است، افزود: علی‌رغم این عقب‌افتادگی‌ها، اما تلاش‌های فراوانی برای جبران این عقب‌افتادگی‌ها شده که البته هنوز جای کار بسیار دارد.

وی بیان کرد: در این دولت و در مقام مقایسه با سایر دولت‌ها، بسیار بیشتر فعالیت کاری و خدمات انجام شده است به‌ طوری که در این دولت به میزان ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌ی اربعین هزینه شده که ۵ هزار میلیارد تومان آن در راستای توسعه‌ی زیرساخت‌های راه منتهی به مهران هزینه شده و تعداد زیادی از شهرستان‌های استان به اسم اربعین اعتبار جذب کردند و زیرساخت‌ها امروز نه فقط در مهران بلکه در این شهرستان‌ها نیز توسعه پیدا کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: هزینه کردن در این راستا منجر به این شد که در اربعین امسال هیچ ترافیکی وجود نداشت و ریاست محترم‌جمهور نیز از اقدامات صورت گرفته قدردانی کردند و این نتیجه‌ی کار جمعی است.

وی عنوان کرد: البته در بیان مطالب باید انصاف هم رعایت شود و چنانچه نقدی بر مدیری وجود دارد، چه در قلم و چه در نوشتار، به‌صورت مصداقی بیان شود و از کلی‌گویی پرهیز شود تا در حق مدیرانی که خدمت می‌کنند جفا نشود. اگر به این جمع‌بندی رسیدیم که مدیری ضعیف است، نفر دیگری را به‌عنوان جایگزین انتخاب خواهیم کرد و حتی از پیشنهاد رسانه‌ها برای معرفی مدیران انقلابی استقبال می‌کنیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بارندگی شدید دوشنبه و بارش ۴۲ میلی‌متر طی ۳ ساعت، گفت: اگر گابیون‌بندی و پاک‌سازی مسیل و آبراهه‌ها انجام نمی‌شد، شاهد مشکلات بیشتری در حوزه‌ی زیر‌ساخت در شهر ایلام بودیم. زیرساخت‌های استان بدون مطالعه ایجاد شده است و باید به تدریج این زیرساخت‌ها اصلاح شوند.

وی ادامه‌ داد: در نشست هیات دولت با حضور رئیس‌جمهور، مشکل فرسودگی شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان مطرح و با اهتمام معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد در طول ۲ سال، کل شبکه‌ی انتقال و شبکه‌ی توزیع آب استان نوسازی و اصلاح شود و برای این اقدام، ۱۸۰۰ میلیارد‌ تومان در طی ۳ سال اختصاص یافت که به‌صورت مشترک از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است. 

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول