اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مجمع وزیران ادوار: فشار افکار عمومی صهیونیست‌ها را وادار به آتش‌بس کرد

مجمع وزیران ادوار با اشاره به پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی داخلی و جهانی تسلیم آتش بس گردید.

مجمع وزیران ادوار: فشار افکار عمومی صهیونیست‌ها را وادار به آتش‌بس کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع وزیران ادوار به مناسبت جنایات رژیم اشغلگر قدس در جنگ غزه بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی داخلی و جهانی تسلیم آتش‌بس گردید.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سرانجام پس از ۴۰ روز جنگ و جنایت و کشتار زنان، کودکان، پیران و مجروحین، رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی داخلی و جهانی تسلیم آتش‌بس گردید.

ارزیابی این جنگ بیانگر شکست طرح بزرگ ابراهیم است که با هدف عادی‌سازی روابط اعراب با آن رژیم کودک‌کش طراحی شده بود و همزمان شاهد شکست فاحش تجمیع یهودیان سراسر جهان در شهرک‌های اشغالی و مهاجرت معکوس آنان به مواطن اصلی خود می‌باشیم، اسطوره شکست‌ناپذیری ارتش و سرویس اطلاعاتی در اذهان جهانیان و خصوصاً در میان کشورهای اسلامی، عربی و جهان اسلام شکسته شد و به ضعف و ناتوانی آنان در دسترسی به اهداف مقاومت پی بردند، همدلی و همنوایی صدها میلیون انسان با شرافت در سراسر جهان با مظلومیت فلسطین و محکومیت درنده خویی رژیم اشغالگر قدس نوید پیروزی فلسطین را طنین‌انداز کرده است، جهانیان نظاره‌گر جنایت حکام آمریکا در حمایت و پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و سیاسی از آن رژیم جنایتکار هستند قطعاً تصویر جعلی دفاع از دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی در اذهان جهانیان و امت اسلامی فراموش نخواهد شد.

مجمع وزیران ادوار ضمن محکومیت جنایات رژیم نسل‌کش صهیونیستی باور دارد پیروزی‌های مقاومت در فلسطین و منطقه طلیعه آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران خواهد بود.

مجمع وزیران ادوار

جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول