اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سردار کفیل: هجوم امروز اسرائیل به مردم مظلوم غزه نشان‌دهنده شکست واقعی آن‌هاست

رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها فضای رسانه‌ای جهان را تسخیر کرده بودند اما با عملیات طوفان‌الاقصی این جنگ روانی آن‌ها شکست خورد، گفت: هجوم امروز رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان مظلوم غزه نشان‌دهنده شکست واقعی آن‌هاست.

سردار کفیل: هجوم امروز اسرائیل به مردم مظلوم غزه نشان‌دهنده شکست واقعی آن‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار فضل‌الله کفیل صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی و جهاد تبیین که با حضور معتمدین و نخبگان اقشار بسیج در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: رژیم اسرائیل قدرت خود را بر پایه چهار رکن اتکا به آمریکا، ارتش، نظام امنیتی اطلاعاتی و ارعاب روانی در فضای رسانه‌ای تعریف کرده است.

  رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین افزود: اسرائیل تا قبل از عملیات طوفان‌الاقصی هر سخنی که می‌گفت مبتنی بر حمایت جهانی بود در حالی که بعد از این عملیات اسرائیل دریافت که اتکا به قدرت‌هایی مثل آمریکا نمی‌تواند نجات‌دهنده او باشد و آن‌ها باور کردند که آمریکایی‌ها نمی‌توانند در بزنگاه به فریادشان برسند.

وی ادامه داد: محور دوم اتکای اسرائیلی‌ها ارتش رژیم صهیونیستی است که یک شبه ابهت و هیمنه این ارتش شکسته شد و همه دنیا شاهد کیفیت عقب‌نشینی و خفت ارتش اسرائیل بودند.

کفیل افزود: امروز هر یک از شهروندان، نیروهای مردمی و هر کسی در هر سن و شرایطی می‌تواند متر بگذارد روی شکست اسرائیل و افول آمریکا را اندازه‌گیری کند که این‌ها به تنهایی یک شعار و حرف نیست.

وی عنوان کرد: نقطه اساسی شکست اسرائیل نقطه امنیتی و اطلاعاتی آن‌ها بود آن‌ها خود اذعان کردند که در تاریخ  ۷۵ ساله این رژیم این شکست امنیتی بی‌سابقه بوده است.

رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها فضای رسانه‌ای جهان را تسخیر کرده بودند اما با عملیات طوفان‌الاقصی این جنگ روانی آن‌ها شکست خورد، گفت: هجوم امروز رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان مظلوم غزه نشان‌دهنده شکست واقعی آن‌هاست.

بسیج به معنای واقعی خودش را میدان‌دار و سرباز هر عرصه‌ای می‌داند

وی گفت: تا امروز بسیج در عرصه‌های مختلفی مانند محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و حوزه علمی کشور نقش‌آفرینی کرده است.

کفیل افزود: بسیج به معنای واقعی خودش را میدان‌دار و سرباز هر عرصه‌ای می‌داند که نیاز کشور، نظام و انقلاب است.

رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بسیج امروز به عنوان خادم ملت در دستگاه اداری موظف به ارتقای کارآمدی است و بالابردن راندمان کار در رضایت مردم است و در یک کلام رضایت مردم مهم‌ترین وظیفه بسیج است.

چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های موفق در حوزه میز خدمت

وی با اشاره به اینکه میز خدمت سامانه‌ای برای ارائه خدمات به‌ هنگام و کارآمد به مردم است، بیان کرد: این کار یک فرهنگ و حرکت جهادی است و چهارمحال و بختیاری، استان موفق در موضوع میز خدمت است که در بخش مصلی امام خمینی(ره) اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

هیات‌های اندیشه‌ورز باید روند طولانی کارهای اداری مردم را کوتاه کنند

کفیل با خطاب به اندیشه‌ورزان و نخبگان استان، عنوان کرد:  هیات اندیشه‌ورز برای حل مسائل مردم شکل می‌گیرد و آن اقدامی سودمند است که مشکلی از مشکلات مردم حل را کند.

وی خاطرنشان کرد: هیات اندیشه‌ورز از نیروهای متخصص و متعهد تشکیل می‌شود تا فرآیند طولانی کارهاری اداری را کوتاه کند و راه‌ حلی بدهد که رضایت مردم در آن باشد و هیات اندیشه‌ورز به عنوان عقل منفصل یک دستگاه است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول