اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دقیقی: در تعطیلات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان جوان و باانگیزه خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال بازیکنان جوانی خواهین بود که انگیزه پیشرفت داشته باشند و با توجه به بضاعت مالی تیم فعلا به جذب بازیکنان بزرگ فکر نمی کنیم.

دقیقی: در تعطیلات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان جوان و باانگیزه خواهیم بود

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص آخرین وضعیت تیم شمس آذر پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: در روزهایی که لیگ برتر به دلیل بازی های ملی تعطیل شد، به بازیکنان تیم استراحت دادیم و پس از چند روز تمرینات را با اهداف تاکتیکی آغاز کردیم تا برای یک بازی خوب مقابل گل گهر آماده شویم.

وی در خصوص بازیکنان غایب شمس آذر در این دیدار گفت: محمد پاپی، محسن طرهانی و عرفان قهرمانی را برای این بازی در اختیار نداریم و حضور مجتبی فخریان تا این لحظه مشخص نیست و مابقی بازیکنان حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین حمایت هواداران را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: از هواداران تیم می خواهیم همچون بازی های گذشته در برابر گل گهر نیز کنار ما حضور داشته باشند زیرا مایه دلگرمی بازیکنان و کادرفنی هستند.

دقیقی تقویت شمس آذر در نقل و انتقالات نیم فصل را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: به دنبال بازیکنان جوانی هستیم که انگیزه پیشرفت داشته باشند و با توجه به بضاعت مالی تیم فعلا به جذب بازیکنان بزرگ فکر نمی کنیم.

گفتنی است تیم شمس آذر قزوین در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد و روز شنبه ۴ آذر ماه در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول