اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| تقویم آموزشی دانشجویان رشته های غیرپزشکی و پزشکی دانشگاه آزاد

میز دانشجو در این قسمت به تقویم آموزشی سال تحصیلی۱۴۰۲_۱۴۰۳ دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌پردازد.

میز دانشجو| تقویم آموزشی دانشجویان رشته های غیرپزشکی و پزشکی دانشگاه آزاد

 گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ میز دانشجو در قسمت‌های مختلف در رابطه با انصراف از تحصیل و فرآیند صدور گواهینامه ریزنمرات الکترونیکی درآموزشیار پرداخت اما در این قسمت به تقویم آموزشی سال تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌پردازد.

با توجه به نیمسال اول سال تحصیلی(مهر ١۴٠٢) ، انتخاب واحد از ٨ الی ٢٣ شهریورماه و حذف و اضافه  از ١ الی ۶ مهرماه بوده است و شروع کلاس‌ها از  ٢۵ شهریور و پایان کلاس‌ها غیرپزشکی مورخ ١۴ دی ماه است و پزشکی ٢١ دی ماه است.

* تقویم آموزشی رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی در (بهمن ماه)

در نیمسال دوم سال تحصیلی(بهمن ١۴٠٢)، انتخاب واحد  از ٧ الی ١٨ بهمن‌ماه است و  حذف و اضافه  از تاریخ  ٢٨ بهمن الی ٣ اسفندماه است
شروع کلاس‌ها از تاریخ  ٢١ بهمن‌ماه و  پایان کلاس‌های رشته‌های غیرپزشکی   مورخ ٣١ خردادماه و رشته های پزشکی مورخ  ٧ تیرماه است.

* تقویم آموزشی ترم تابستان

ترم تابستان ١۴٠٣، انتخاب واحد از تاریخ  ١۶ تیر آغاز و ٢١ تیرپایان می‌یابد و شروع کلاس‌ها از ٢٣ تیرماه است. پایان کلاس‌هابرای هر دو رشته  ٢۵ مردادماه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول