اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند: نواقص مترو رفع شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید، گفت: مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند: نواقص مترو رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به تشریح روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تازه‌ترین وضعیت متروی پرند پرداخت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه ۴ هزار و ۳۰۰  واحد مسکن مهر، تکمیل و بهره‌برداری شده و متروی پرند نیز رفع نقص شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: در موضوع نهضت ملی مسکن، تامین زمین ۳۱ هزار واحد مسکونی انجام و عملیات اجرایی ۲۳ هزار واحد آغاز شد.

صیادی ادامه داد: ۸ هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند نیز در مرحله تعیین پیمانکار است که به زودی وارد مرحله ساخت و ساز خواهد شد.

وی در خصوص متروی پرند، اعلام کرد: تمامی نواقص متروی پرند رفع شده و آماده افتتاح و مسافرگیری است.

صیادی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند، اعلام کرد: ۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند هم‌اکنون تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

به گفته وی، یک مرکز بهداشتی-درمانی در همکاری با مرکز اورژانس و یک بوستان و همچنین یک مجموعه تجاری در محله کم‌برخوردار در شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول