اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیج آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه‌های انقلاب گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

بسیج آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است

حجت‌الاسلام محب علی احدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان در گفت‌وگو با فارس با تبریک هفته بسیج و با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه‌های انقلاب گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت‌رسانی به آحاد جامعه است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمود«بسیج لشکر مخلص خداست» و این جمله ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده‌اند.

احدی ادامه داد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با بیان اینکه بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد، تصریح کرد: بسیج لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب‌و خاک در جهاد است.

وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است و به‌یقین متعلق به همه اقشار مردم وفادار به‌نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است، ادامه داد: مردم عاشق اخلاص، صفا، حماسه‌آفرینی و ایثارگری بسیجیان درس‌آموز مکتب امام راحل هستند.

احدی افزود: هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان‌گذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول