اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیلی وایر: حملات حزب الله به پایگاه اسرائیلی خسارات سنگینی به آن وارد کرده است

منابع خبری روز سه شنبه اذعان کردند که حملات موشکی و پهپادی نیروهای حزب الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی خسارات سنگینی به آن وارد کرده است.

دیلی وایر: حملات حزب الله به پایگاه اسرائیلی خسارات سنگینی به آن وارد کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری روز سه شنبه گزارش کردند که حمله نیروهای حزب الله به یک پایگاه نظامی  رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه خسارات سنگینی به آن وارد کرده است.

به گزارش وبگاه «دیلی وایر» حزب الله لبنان در حمله موشکی و پهپادی دوشنبه به پایگاه  نظامی اسرائیل، خسارات سنگین به آن وارد  وارد کرده است.

بر اساس این گزارش، حزب الله که مقر آن در جنوب لبنان است از زمان حمله حماس در ۷ اکتبر به این سو بیش از ۱۰۰۰ راکت، خمپاره، موشک و پهپاد به اسرائیل شلیک کرده است. حزب الله به صورت روزانه مواضع نظامیان اسرائیلی را در مناطق مختلفی از شمال فلسطین اشغالی هدف قرار می‎دهد. 

 این منبع خبری به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل» نوشت که  حملات حزب الله از لبنان به مناطق «عرب الارمشه»، «برعم» و همچنین پایگاه نظامی «برانیت» انجام شد. این حملات تلفات جانی نداشته، اما خسارات سنگینی این مرکز نظامی وارد کرده است.

حزب الله با هزاران نیرو و بیش از ۱۰۰۰۰۰ موشک که بسیاری از آنها پیشرفته‌تر از موشک‌های حماس  هستند که از غزه به اسرائیل شلیک کرده است، قدرتمندترین بازیگرغیردولتی در جهان محسوب می‌شود.

حزب الله در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ملت فلسطین با مقاومت اسطوره‌ای خود، الگوی خوبی در صبر، پایداری و ایستادگی است، بار دیگر حمایت خود را از این ملت اعلام و تأکید کرد که با تمامی ابزارها به دنبال توقف تجاوز صهیونیست‌هاست.

حزب الله خاطر نشان کرد: «حضور جهادی و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی است. ما اطمینان داریم که ملت فلسطین به اذن خداوند، پیروز خواهد شد.»

حملات وحشیانه ارتش اسرائیل به غزه در حالی وارد چهل و ششمین روز خود شده است که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطینی از تاریخ ۷ اکتبر تاکنون بیش از  ۱۱ هزار فلسطینی از جمله بیش از ۷ هزار  زن و کودک به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۹ هزار  نفر هم زخمی شده‌اند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول