اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در بروجرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: هدف اصلی برنامه‌های فاطمیه تقویت ایمان و باورهای دینی مردم و تقویت عمل صالح با ایمان الهی است.

تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سید نصرت‌اله موسوی ظهر امروز در سه‌شنبه‌های خبری این شهرستان افزود: هدف اصلی برنامه‌های فاطمیه تقویت ایمان و باورهای دینی مردم و تقویت عمل صالح با ایمان الهی است.

وی اظهار داشت: ایام فاطمیه امسال با هدف نشر خوبی‌ها در جامعه با محوریت مادران و پدران از دیگر محورهای برنامه‌های ایام فاطمیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: رسانه‌ها نیز با معرفی مادران و پدران با ایمان و موثر در پیوندهای اجتماعی به پیشبرد اهداف ایام فاطمیه کمک کنند.

موسوی افزود: تشکیل ستاد شهرستانی با حضور هیات‌های مذهبی، کانون مداحان، و کانون دختران حاج قاسم برای برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه از دیگر اقدامات است.

وی اظهار داشت: فضا سازی و تبلیغات محیطی در شهرستان بروجرد با همکاری شهرداری و دفتر امام جمعه و فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان با همکاری مردم و هیات‌های مذهبی و برگزاری سوگواره شعر فاطمی و اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه‌ها است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: اجتماع بزرگ مادران در ایام فاطمیه و برگزاری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم و سالروز شهادت آن حضرت با حضور هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد

موسوی افزود: نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و امامت موثر است، لذا حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم توطئه دشمنان برای از بین بردن نقش مادران و خانواده خنثی شود، ایام فاطمیه بهترین فرصت برای استحکام بنیان خانواده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول