اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف کلاهبرداری 140 میلیاردی در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت در استان خبر داد و گفت: اعضای باند 6نفره با 140 میلیارد ریال کلاهبرداری در سنندج دستگیر شدند.

کشف کلاهبرداری 140 میلیاردی در سنندج

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تشریح جزئیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان که به مدت 5 روز به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در مدت طرح بیش از 34 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، گفت: در این راستا 6 فقره پرونده بالای  100 میلیون و 2 فقره پرونده بالای 500 میلیون تومان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توقیف 27 دستگاه خودرو شوتی ،گفت: قاچاقچیان با خودروهای شوتی سلامت شهروندان و ضربه به  اقتصاد جامعه را هدف گرفته‌اند که این امر جهت برخورد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری اعضای باند 6 نفره کلاهبرداری در سنندج، افزود: این باند با سوءاستفاده از اعتماد فروشندگان و اقدام به خریداری عمده وسایل از آنان به 140 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف، که در این رابطه نیز 22 نفر شاکی شناسایی شد. 

وی در ادامه به کشف 65 فقره سرقت خبر داد و افزود: در جریان طرح 62 نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول