اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دادستان دماوند: برخورد بدون مماشات با دانه‌درشت‌ها در دستور کار است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: برخورد جدی و بدون هیچ گونه مماشاتی با همه متخلفان حتی دانه‌درشت‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

دادستان دماوند: برخورد بدون مماشات با دانه‌درشت‌ها در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مرتضی طهماسبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: از باب وظیفه شرعی و قانونی، مدیران را به رعایت قانون و صیانت خود و همکارانشان برابر رفتارهای غیرقانونی و سفارشاتی که به نوعی عامه مردم را نسبت به نظام مقدس دلسرد می کند، توصیه می کنم.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به انتخابات، کارکنان ادارات را به عدم مداخله در امر انتخابات و عدم به کارگیری امکانات دولتی در این مسیر توصیه میکنم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: توصیه ای به نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای رعایت قانون داریم؛ این عزیزانی که به عنوان نماینده میخواهند وارد مجلس شوند و قانونگذاری کنند، باید از اکنون قانونمندی خود را به همه نشان دهند.

طهماسبی تصریح کرد: مراجع نظارتی و امنیتی نیز باید موضوعات غیرقانونی انتخاباتی را رصد کنند.

 چرا برخی از ساخت و سازهای غیرمجاز در دماوند تخریب نمی‌شود؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند می‌گوید: برنامه برخورد و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را توسعه داده‌ایم و به سراغ دانه درشت‌ها می‌رویم؛ بعضی از اجرای تخریب‌ ساخت و سازهای غیرمجاز، حکم قطعی قضایی است؛ یعنی پرونده آن 10 سال در چرخه دادرسی بوده است.

وی افزود: وقتی بعد از 10 سال برای اجرای حکم نهایی می‌رویم، مشاهده می‌کنیم که اطراف آن نیز ساخته شده؛ دست ما اینجا بسته است و نمی‌توانیم حکم قضایی را اجرا کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تأکید کرد: هر کجایی که مردم و مسئولان اعلام کنند، تبعیض صورت گرفته باشد، برای مقابله با آن پیش قدم هستیم.

نباید سیستم چند صدایی در دماوند وجود داشته باشد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نباید سیستم چند صدایی در شهرستان وجود داشته باشد و مردم مدیران را ظالم بدانند و اگر موضوعی جرم محسوب می‌شود، مطابق قانون باید با آن برخورد شود.

طهماسبی به ساخت و ساز غیرمجاز برخی افراد در روستای دیمزار این شهرستان و مطالبه این افراد برای انشعاب آب و برق اشاره و تاکید کرد: چگونه می‌شود اراضی قابلیت کشت و زرع نداشته ولی قابلیت سکونت داشته باشد و این خود نشانه غیرمجاز بودن این اقدام است.

طهماسبی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان دماوند از نظر ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی مسئولان خط قرمز اعلام شده است متاسفانه تسهیلات و تجهیزات لازم به منظور پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اختیار مسئولان مربوطه قرار داده نمی‌شود.

وی با اشاره به توسعه فعالیت دادستانی شهرستان دماوند تصریح کرد: برخورد جدی و بدون هیچ گونه مماشاتی با همه متخلفان حتی دانه‌درشت‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

طهماسبی با اشاره به اعلام جرم علیه یک رسانه در این شهرستان اظهار کرد: یک نفری شیطنت رسانه‌ای را که چندین بار همکاران ما تذکر دادند که کلمه «به چرخه تولید بازگشت» در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز را ننویسد، نپذیرفت.

وی ادامه داد: این رسانه تذکرات را اصلاح نکرد و امروز علیه آن اعلام جرم کردیم و به زودی به سزای اعمالش خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تصریح کرد: این شیطنت‌های رسانه‌ای در راستای دو قطبی‌سازی مردم است که بازخوردهای غلطی از اقدامات قانونی ما به دنبال خواهد داشت.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول