اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بندر امام خمینی‌(ره) رکوردار بارش باران در خوزستان

بندر امام خمینی‌(ره) با 122 میلی‌متر بارندگی رکوردار بارش باران در استان خوزستان شد.

بندر امام خمینی‌(ره) رکوردار بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بارش‌های باران پاییزی در نقاط مختلف استان خوزستان از روز دوشنبه آغاز شده است و همچنان نیز این روند ادامه دارد.

بر اساس آنچه هواشناسی خوزستان اعلام کرده است بندر امام خمینی‌(ره) با 122 میلی‌متر بارندگی رکوردار بارش باران در استان خوزستان شد.

در این مدت لالی 57 میلی‌متر، دزفول 54 میلی‌متر و شوشتر 52 میلی‌بارش باران داشته‌اند که در رتبه‌های بعدی بارندگی در استان خوزستان قرار می‌گیرند.

دزپارت 43.6 میلی‌متر، بندر ماهشهر 30 میلی‌متر، گتوند 25.9 میلی‌متر، شوش دانیال 23، بهبهان 22.9 میلی‌متر و حسینیه اندیمشک نیز 22.2 میلی‌متر بارندگی‌داشته‌اند.

مسجدسلیمان 21.6 میلی‌متر، هندیجان 17.2، امیدیه 16.5، رامهرمز 15.6 و صفی‌آباد دزفول 12.4 میلی‌متر و آغاجاری 10.5 میلی‌متر بارندگی داشته‌اند که رتبه‌های بعدی بارندگی در استان خوزستان را به خود اختصاص دادند.

ایستگاه‌های بارش سنجی در کشاورزی اهواز، شادگان، شهر اهواز و آبادان نیز بارش‌هایی را به ثبت رسانده‌اند و در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول