اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشریح برنامه های هفته بسیج درجزیره هرمز

فرمانده حوزه مقاومت سپاه سید الشهدای هرمز با تشریح برنامه های هفته بسیج در این جزیره گفت: بیش از 30 عنوان برنامه با 120 ریز برنامه طی این هفته در این جزیره برگزار می شود.

تشریح برنامه های هفته بسیج درجزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حجت الله سالاری فرمانده حوزه مقاومت سپاه سید الشهدای جزیره هرمز امروز با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اظهار کرد: حماس که امروز خواب را از چشم رژیم صهیونیستی گرفته یکی از دستاوردهای مقاومت برگرفته از بسیج است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء هرمزگفت: اقدامات کور رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم مظلوم و کودکان و زنان بی گناه غزه به واسطه استیصال در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است که الگوگیری این جبهه رزمندگان ایرانی دفاع مقدس هستند.

سرهنگ سالاری با اشاره به شعار هفته بسیج بسیج‌امید ملت ایران  خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج متناسب با گام دوم انقلاب و با رویکرد جهادتبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برنامه‌ریزی شده است و مراسم چهل و چهارمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج و گرامیداشت هفته مبارکه بسیج امسال با شعار محوری بسیج‌ امید ملت ایران در سراسر کشور و به تبع آن در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه شروع می شود، گفت: بسیج جهاد، خدمت، سازندگی، بسیج پیشرفت عزت و افتخار، بسیج ایمان، بصیرت و انتظار ، بسیج جهاد اعتلای فرهنگ و هنر، بسیج دفاع و امنیت و...عناوین روز شمار هفته بسیج است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء هرمز  به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود:دیدار با خانواده معظم شهدا، نمایش اقتدار بسیجیان، همایش زنان انقلابی و تجلیل از خواهران بسیجی، برپایی نمایشگاه هفته بسیج، همایش دختران حاج قاسم، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر از برنامه های شخص این هفته می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول