اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان باز است

فرماندار لردگان با اشاره به بارش 11.9 میلی‌متری باران در این شهرستان، گفت: هم‌اکنون هیچ مشکلی در محور‌های ارتباطی این شهرستان وجود ندارد و هیچ جاده‌ای نیز مسدود نیست.

تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان باز است

منصور کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اعلام هشدار هواشناسی در چهارمحال و بختیاری در خصوص سامانه بارشی اخیر، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان لردگان شب گذشته برگزار شد.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به اینکه کلیه نیروهای امدادرسان، دستگاه‌های خدماتی و تجهیزاتی موجود در آماده‌باش کامل هستند، ادامه داد: از شروع فعالیت سامانه بارشی تا کنون ۱۱.۹ میلی‌متر بارش داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌‌کنیم این میزان به ۵۵ میلی‌متر نیز برسد.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ خسارتی به تاسیسات زیربنایی شهرستان وارد نشده است و وضعیت در حالت عادی است، افزود: هم‌اکنون هیچ مشکلی در محور‌های ارتباطی شهرستان وجود ندارد و جاده‌ای هم مسدود نیست.

کریم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات، امکانات، نیروهای امدادی و خدمات‌رسان و همه دستگاه‌های خدماتی در سطح شهرستان آماده خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی هستند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول