اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وصول گزارش تخلفات انتخاباتی به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تعدادی گزارش تخلف به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی رسیده است که با ارجاع این گزارشات به کمیته‌های زیرمجموعه، صحت و سقم آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وصول گزارش تخلفات انتخاباتی به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که با موضوع انجام وظایف قانونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات زودهنگام برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی نهادهای مرتبط با برگزاری انتخابات در استان مطلوب است.

وی افزود: هماهنگی و تعامل بین هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان و همچنین مراجع مرتبط با استعلامات انتخابات از جمله نهادهای قضائی، اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در استان مطلوب است و همه اعضا با تلاش جهادی در حال انجام وظایف قانونی خود در زمینه انتخابات هستند.

جعفری بیان کرد: هدف همه دست اندرکاران از برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ چرا که انتخابات مظهر جمهوریت نظام است که مردم در رأس آن قرار دارند.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان قانون را معیار پیگیری‌ها در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان عنوان کرد و گفت: همه مسؤولان دست اندرکار و داوطلبان انتخابات باید خود را ملزم به رعایت قانون کنند و در صورت وقوع تخلف، مراجع نظارتی ضمن رسیدگی، اقدام لازم را انجام خواهند داد.

وی از وصول تعدادی گزارش از تخلفات انتخاباتی به ستاد خبر داد و تصریح کرد: تعدادی گزارش تخلف به ستاد رسیده است که با ارجاع این گزارشات به کمیته‌های زیرمجموعه، صحت و سقم  آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت صحیح بودن گزارش، اقدام قانونی در دو بخش، ارسال گزارش به ستاد انتخابات و در صورت رسیدن به حد جرم، وفق مقررات، پیگیری توسط مرجع قضائی انجام خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: امیدوارم با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی و رعایت قانون و اخلاق توسط داوطلبان و هواداران آنها، انتخابات پیش‌ رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول