اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بارندگی در همدان تا این لحظه بدون خسارت بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: خوشبختانه بارندگی در همدان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در آمادگی کامل هستند‌.

بارندگی در همدان تا این لحظه بدون خسارت بود

حمید پورحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه هشدار نارنجی از طرف سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران به دستگاه‌ها ابلاغ شده، بنابراین همگی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بارندگی بدون هیچ مشکل و خساراتی داشته باشیم گفت: شکر خدا تا این لحظه مشکلی ابلاغ نشده و امیدواریم تا پایان نیز مشکلی پیش نیاید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه امشب نیز در استان همدان بارندگی داریم گفت: بارش در ارتفاعات و گردنه اسدآباد در قالب برف بوده که دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز آمادگی لازم را دارند‌.

وی با تاکید بر اینکه طی امروز و فردا کوهنوردان اقدام به کوهنوردی نداشته باشند افزود: با توجه به احتمال وزش باد، رعد و برق و دمای زیر صفر درجه طی فردا تا حد امکان کوهنوردی نداشته باشند.

پورحسینی از رانندگان درخواست کرد در صورت سفر زنجیر چرخ، لاستیک مناسب و سوخت کافی همراه داشته باشند.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول