اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده سپاه قشم: قلم خبرنگاران امیدآفرین و گشایش گر باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: قلم خبرنگاران باید امیدآفرین، آرامش بخش و گشایش گر باشد.

فرمانده سپاه قشم: قلم خبرنگاران امیدآفرین و گشایش گر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به شهادت خبرنگاران در غزه گفت: نجات مومنین وعده حق خداست و به فرموده مقام معظم رهبری، رنج غزه کلید فرج است.

وی افزود: جهاد تبیین یعنی بتوانیم جبهه حق و باطل را تشخیص دهیم و بهترین کسی که می‌تواند جبهه حق و باطل را مشخص کند، خبرنگار است.

امیری‌کیا در ادامه عنوان کرد: این که خبرنگاران نقشه‌های شوم دشمن را در خبرها و تحلیل‌ها برملا می‌کنید کار خیلی بزرگی است و نباید خود را دست کم بگیرید.

وی اضافه کرد: امروز قلم شما خبرنگاران قلم اسلام است و نگرش شما نگرش اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان ساخت: امروز بیمارستان را بمباران می‌کنند و کودکان را شهید می‌کنند اما رسانه‌های بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: برای هفته بسیج تعدادی برنامه و نمایشگاه برجسته را در دستورکار داریم که این هفته افتتاح خواهدشد و یک جشنواره ورزشی برگزار می کنیم که با مشارکت عموم جامعه برنامه ریزی شده است.

سرهنگ امیری کیا همچنین گفت: در هفته بسیج امسال 100 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با رویکرد تقویت روحیه اسکتبارستیزی در قشم در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول