اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ادای احترام مدافعان سلامت به شهدای پرستار + عکس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه تنی چند از پرستاران با حضور در گلزار شهدای مدافع سلامت رشت به مقام شهدا به‌ ویژه شهدای پرستار ادای احترام کرد.

ادای احترام مدافعان سلامت به شهدای پرستار + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز به مناسبت روز پرستار با حضور در آرامستان شهر رشت، به مقام شامخ شهدای سلامت به‌ ویژه شهدای پرستار ادای احترام کرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین تکریم شهدای مدافع سلامت رشت، ضمن قرائت فاتحه و گباران مزار شهدا، یاد و خاطره شهدای خدمت عرصه سلامت را گرامی داشت و بر تداوم راه خالقان ایثار و شهادت، تأکید کرد. 

آشوبی در جمع پرستاران حاضر در گلزار شهدای مدافع سلامت آرامستان رشت با اشاره به استقامت و صبر کادر درمان به‌ ویژه پرستاران در بحران کرونا اظهار کرد: کادر درمان به‌ ویژه پرستاران در حالیکه بسیاری از حتی حاضر نبودند از مقابل مراکز درمانی عبور کنند، پای سلامت مردم ایستادند و تعدادی نیز در این مسیر شهید شدند و جان باختند. 

وی بر ضرورت تکریم و یاد خاطره شهدای مدافع سلامت تأکید کرد و گفت: گرچه کمبودها و ناملایماتی در مسیر خدمت به مردنم در عرصه سلامت وجود دارد اما تا گای جان درراه‌ی که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند، خواهیم ماند. 

گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوران کرونا دست‌کم ۴۰ شهید و جان‌باخته در راه سلامت مردم، تقدیم کرده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول