اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توان داعش تنها در حد کشتن مردم بیگناه است

امام جمعه ساوه گفت: عملیات تروریستی در زمانی صورت می‌پذیرد که نیروهای تکفیری درون منطقه توان عملیاتی و قدرت سابق خود را به واسطه مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از دست داده و صرفاً بتوانند دست به عملیات‌های کور علیه مردم بیگناه بزنند.

توان داعش تنها در حد کشتن مردم بیگناه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با محکومیت حمله تروریستی به مردم در کرمان گفت: حادثه تروریستی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار مبارزه با داعش صورت پذیرفت که این یک نکته قطعی و پذیرفته شده است که نیروهای تکفیری و عاملان و آمران اصلی این حادثه تروریستی کینه بسیاری از این سردار شهید بعنوان پرچمدار مبارزه با تکفیر و تروریسم دارند.

وی افزود: از سویی این عملیات تروریستی در زمانی صورت می‌پذیرد که نیروهای تکفیری درون منطقه توان عملیاتی و قدرت سابق خود را به واسطه مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از دست داده و صرفاً بتوانند دست به عملیات‌های کور علیه مردم بیگناه بزنند.

به گفته خطیب جمعه ساوه شکست دشمن در احیای آشوب در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ ازیک سو و نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه ازسوی دیگر، موجب شده است تا دشمن تلاش کند با امنیتی سازی کشور و ایجاد التهاب، فضای عمومی جامعه را از حالت عادی خارج و امنیت عینی و ذهنی جامعه را مختل سازد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه یکی از علل تاکید بر امنیت به عنوان یکی از چهار اصل راهبردی انتخابات اسفند ماه از سوی رهبر معظم انقلاب همین نکته می‌‌تواند باشد اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی با شکست غیر قابل ترمیمی مواجه شده است و عصبانی و گیج و ناراحت در پی گستراندن التهاب به منطقه و کاستن از فشار سنگین روی خود درغزه است.

امام جمعه ساوه با اشاره به قبول مسئولیت این حادثه دردناک توسط گروهک خون آشام داعش گفت : عامل ذاتی و علت العلل همه حادثه‌های تروریستی در منطقه را استکبار جهانی و صهیونیسم به علت دخیل بودن در ایجاد تفکر و ساختارهای تکفیری و راهبری آنها  باید دانست.

وی القای شکست اقتدار جمهوری اسلامی و درهم شکستن اقتدار نهادهای امنیتی کشور را یکی از اهداف عملیات تروریستی کرمان دانست و بیان کرد: شبهه آلود کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه با هدف القای ناکارآمدی نهادهای امنیتی، امنیتی کردن فضای ایران خصوصاً پس از شکست پروژه تداوم آشوب در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ و در پیش بودن انتخابات اسفندماه، سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری در مواجهه با نظام اسلامی در مدت اخیر خصوصاً در عملیات طوفان الاقصی و همچنین بحران زایی از سوی عاملان ذکر شده با هدف فرار از بحران موجود برای آنها از دیگر اهداف این حادثه تروریستی می‌باشد.

خطیب جمعه ساوه حادثه تروریستی پدید آمده را نه از سر قدرت بلکه آن را می‌توان حاصل استیصال و ضعف دانست و چنین حادثه تروریستی برای سرپوش گذاشتن بر این استیصال قلمداد می‌گردد افزود: انتقام از عاملان و آمران این عملیات سبوعانه قطعی خواهد بود لذا ما با بانگ رسا و دشمن‌شکنِ «الله اکبر - خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان میخواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع نمایند.

وی افزود : از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم به منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان ، در سریعترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

امام جمعه ساوه گفت:از حرکت انصارالله یمن در حمله به منافع رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی در آبراه دارالمندب حمایت کرده و اعلام میکنیم تا پایان آتش بس و محاصره مردم شریف و حماسه ساز غزه اهداف کلیدی ومهم صهیونیستی باید همچنان مورد حمله قرار گیرد.

به گزارش فارس ، در پایان نماز جمعه مردم ساوه مسیر مصلی تا میدان فلسطین را در محکومیت حادثه تروریستی کرمان راهپیمایی کرده و خواستار انتقام از عاملان این حادثه تلخ شدند.

پایان پیام

 

.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول