اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پرستاران صبر و ایثار را از حضرت زینب الگو گرفته‌اند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پرستاران شاغل در نظام سلامت ما، صبر و ایثار را از حضرت زینب کبری (س) الگو گرفته اند.

پرستاران صبر و ایثار را از حضرت زینب الگو گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در بیمارستان فیروزآبادی با پرستاران شاغل در این مجموعه دیدار و با اهداء شاخه های گل این روز را به آنها تبریک گفت.

در این برنامه که با حضور شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و طیبی رئیس بیمارستان برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در بخش های مختلف مجموعه با پرستاران و کارکنان شاغل دیدار و گفتگو کرد.

باب الحوائجی در این برنامه با تجلیل از مقام پرستاران در خدمت رسانی بی منت به همنوعان خود، عنوان کرد: پرستاران شاغل در نظام سلامت ما، صبر و ایثار را از حضرت زینب کبری (س) الگو گرفته اند و نمادی از برای دیگران بودن و فداکاری در جامعه هستند.

 

وی افزود: پرستاران شریف شاغل در نظام بهداشت و درمان کشور به این حرفه صرفا به چشم یک شغل و منبع درآمدی نگاه نکرده و با عشق و علاقه خدمت به دیگر انسان ها در ایامی که یک فرد در حال تحمل سختی ها و رنج بیماری می باشد در کنار او ایستاده و تحمل این درد و مشقت را آسان تر می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ابراز امیدواری کرد با رفع برخی مشکلات و کاستی ها همچون تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و بهبود شرایط کاری برای جامعه شریف و بزرگ پرستاری، شاهد رشد و ارتقاء کمی و کیفی در حوزه سلامت و درمان شهرستان ری باشیم.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول