اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف کالای قاچاق در شهرستان بروجن

فرمانده انتظامی بروجن از کشف یک محموله کالای قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش صفیان گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی‌بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجن ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان از یک دستگاه خودرو آریسان مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق  بدون اسناد گمرکی کشف و ضبط شد همچنین در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در نقنه

صفیان همچنین از کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۳ نقنه خبر داد و عنوان کرد: ماموران این کلانتری با پیگیری و گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و پیگیری مستمر موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول