اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه و ضربتی مقابله با سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی و مالخران به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس در استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در اصفهان

 حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای رویکرد امنیت محله محوری، طرح ویژه و ضربتی به منظور مقابله با مقابله سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی به مدت ۷۲ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در سراسر این استان به اجرا گذاشته شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

وی افزود: این طرح با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه صورت گرفت و تعداد ۱۰۲ سارق شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند، در تحقیقات صورت گرفته از آنان ۹۳ فقره سرقت کشف شد.

ترکیان همچنین از اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوفی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کنند خبر داد و گفت: در این طرح نیز ۱۶ مالخر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، بیان کرد: طرح‌های ویژه و ضربتی پلیس آگاهی براساس مطالبات و درخواست‌های مردمی طراحی و به مرحله اجرا در می‌آید و در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه جرم و سرقت و یا هرگونه موارد و رفت و آمد مشکوک در مجتمع مسکونی خود موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول