اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعلام برنامه‌های هفته بسیج در خراسان رضوی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، مهم ترین برنامه های گرامی داشت این هفته را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های هفته بسیج در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، امروز، نشست خبری اعلام برنامه‌های این هفته با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی از فرماندهان ستادی استان خراسان رضوی و جمعی از نمایندگان رسانه‌های استان خراسان رضوی برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و فرارسیدن هفته بسیج، شعار هفته بسیج امسال را «بسیج؛ امید ملت ایران» اعلام و اظهار کرد: در بین همه سازمان‌های موجود در جهان، بسیج از انعطاف سازمانی منحصر به فرد برخوردار است. بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی و نظامی محور استراتژیک نظام در عرصه داخلی و بین المللی بوده است.

وی به برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری اشاره کرد و افزود: دیدار متمرکز بسیجیان در سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه تجمع اقتدار با حضور ۳۵ هزار نفری بسیجیان در استان در روز جمعه ۳ آذرماه که حدود ۱۲ هزار نفر از این جمع در مرکز استان تجمع خواهند داشت، کارزار شیفتگان خدمت با شناسایی ۳۸ مسئله در ۳۸ محله آسیب دیده، ایجاد ۱۰ مرکز مشاوره خانواده مهر، راه اندازی ۸۵۰ شورای امر به معروف در پایگاه‌های استان، تجهیز ۱۰ مرکز نمایش سینمایی حرفه‌ای در استان، آغاز رزمایش بزرگ نیم پلاک برای ثبت اسناد و خاطرات ۹۰ هزار بسیجی دفاع مقدس، افتتاح ۲ مرکز رشد در شهرستان‌های سبزوار و قوچان، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه دستاورد‌های بسیج روز ۴ آذرماه در دانشگاه امام رضا (ع)، رونمایی از ۲ محصول فناورانه از جمله برنامه‌های این هفته است.

سردار غیاثی ادامه داد: برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی بسیج با بیش از ۴۲ هزار شرکت کننده در روز ۲ آذر در مجتمع امام رضا (ع)، برگزاری اجتماع ۲ هزار نفری اعضای حلقه‌های صالحین در مصلا‌های نمازجمعه، برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم و تقدیر از زنان الهام بخش، انتشار ۱۷ قسمت برنامه رادیویی و تلویزیونی برای آگاهی بخشی و معرفی برنامه‌های بسیج، برگزاری برنامه متمرکز کشوری جبهه رسانه‌ای واحد انقلاب، عارضه یابی واحد‌های تولیدی با برپایی میز‌های تخصصی در ۲۰ کانون تولیدی استان، ایجاد ۴۰۰ میز خدمت در استان توسط بسیج ادارات و کارمندان، ارائه ۱۰۰ خدمت ویژه در ۲۰ نقطه از استان توسط بسیج اصناف و برگزاری شب شعر حماسه فاطمی توسط بسیج مداحان از جمله برنامه‌های دیگر این هفته است.

سردار غیاثی در ادامه در ارتباط مستقیم با «محسن عقیلی» کارگردان مشهدی مستقر در منطقه جنوب لبنان و ارائه گزارشی از این منطقه از آخرین شرایط این منطقه کسب اطلاع کرد. در ادامه این برنامه با حضور فرمانده سپاه امام رضا، جمعی از معاونان و با همراهی اصحاب رسانه، از پوستر هفته بسیج و همچنین ۳ محصول فناورانه در حوزه‌های های پهبادی و کشاورزی رونمایی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول