اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طوفان الاقصی پرده نفاق از چهره مدافعان حقوق بشر برداشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: طوفان الاقصی پرده نفاق را از چهره مدافعان دروغین حقوق بشر و اسرائیل برداشت و دنیا امروز رسوایی و بی‌آبرویی و بی‌اعتباری اسرائیل را می‌بیند.

طوفان الاقصی پرده نفاق از چهره مدافعان حقوق بشر برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام برومند رازیانی ظهر امروز در جشن عطر یاس که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) برگزار شد اظهار کرد: حضرت زینب به حق اسوه صبر و مقاومت هستند و چه بجا سالروز ولادت ایشان را به عنوان روز پرستار انتخاب کرده‌اند که به واقع پرستاران نماد و الگوی ایثار و مقاومت هستند.

وی افزود: دو دلیل برای این نام‌گذاری وجود دارد که وجه نخست آن استقامت و بردباری و پرستاری حضرت زینب از کودکان و فرزندان اسیر شده واقعه کربلا و به صورت خاص مراقبت ایشان از حضرت سجاد که به شدت بیمار بودند، است.

وی عنوان کرد: وجه دوم علاوه بر پرستاری، پرستاری‌ای بود که حضرت زینب از آیین شریعت محمدی انجام داد.

رازیانی گفت: به راستی اگر ایستادگی و مقاومت صبر این ام‌المصائب نبود شاید نامی از دین و آئین پیامبر باقی نمانده بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان علی‌رغم تمام تلاش نتوانستند که نام پیامبر را حذف کنند یعنی ما توانسته‌ایم موفق عمل کنیم و حضرت زینب به عنوان یک شیرزن نقش بی‌بدلیلی در این پیروزی دارد اگر دلاوری‌های حضرت زینب نبود نامی از کربلا و اتفاقاتی که در آن افتاد نمی‌ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: خطبه‌های علی‌وار حضرت زینب در مورد کربلا از چنان تاثیری برخوردار بود که حتی موجب شد که یزید هم حتی به ظاهر ابراز تاسف و ناراحتی کند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به روایتگری زینب‌گونه از آنچه در طول دفاع مقدس در کشور اتفاق افتاد، هستیم، افزود: شهدا تکلیف خود را در دفاع و حمایت از انقلاب و کشور به خوبی انجام دادند الان در این دوره وظیفه و رسالت ماست که زینب‌وار دفاع مقدس و این ارزش‌ها را به نسل‌های دیگر انتقال دهیم.

رازیانی عنوان کرد: وقتی از پرستار صحبت می‌کنیم و فضای پزشک و بیمارستان مطرح می‌شود این روزها ذهن ما به جاهای دیگر می‌رود وقتی مشاهده می‌کنیم هر شبانه روز اخباری از فلسطین منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: قصه غزه فقط قصه فلسطین و اسرائیل نیست، امروز قصه غزه به قصه انسانیت تبدیل شده و نمی‌شود کسی انسان باشد آن جنایت‌ها را ببیند و دلش به درد نیاید.

رازیانی گفت: صهیونیست‌ها همه چیز را زیر پا گذاشته‌اند و چیزی از قوانین و محدودیت‌های دنیای امروز باقی نمانده که صهیونیست‌ها در غزه زیرپا نگذارند.

وی عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی زمانی به ما ایراد می‌گرفتند که در کتاب‌ها با قصه شهید فهمیده خشونت‌طلبی ترویج می‌دهید اما این همه کودک و نوجوان فلسطینی که به دست اسرائیل پرپر می‌شوند نمی‌بینند.

رازیانی افزود: طوفان الاقصی پرده نفاق را از چهره مدافعان حقوق بشر و اسرائیل برداشت و دنیا امروز رسوایی و بی‌آبرویی و بی‌اعتباری اسرائیل را می‌بیند.

به گفته وی، امروز چهره واقعی اسرائیل برای دنیا کاملا مشهود است و چهره خوبی که صهیونیست و استکبار با هزینه‌های هنگفت و تولید محتواهای هنری برای خود درست کرده بود، نابود شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول