اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
هنرمند بوشهری برای پرستاران "نفس" را تولید کرد امین فرامرزی خواننده بوشهری موزیک ویدیویی را با عنوان نفس درخصوص زحمات کادر درمان کشور تولید و رونمایی کرد.
۱۴۰۲-۸-۲۸ ۱۳:۱۲ http://fna.ir/3g067p
0
۲۹۰/۰۲

امین فرامرزی در گفتگو با خبرگزاری فارس در بوشهر، اظهار داشت: این نماهنگ به پاس زحمات کادر درمان برای مهار ویروس منحوس کرونا تولید شد.

وی  افزود: با آغاز پیدایش همه گیری کرونا و از دست رفتن هم وطنانمان جرقه ای در ذهنم ایجاد شد که نماهنگی عاشقانه برای کادر درمان بسازم.

این هنرمند ادامه داد: ایده تولیدی این اثر مربوط به یکی از کادر درمانی بود که دختربچه ای در خانه داشت و می بایست برای نجات جان مردم،کودک خود را تنها در خانه بگذارد و به محل کارش برود که رفته رفته همسر او هم که مدیر یکی از باشگاه های ورزشی بود به تعطیلی کشیده شده بود. 

 

 

فرامرزی با بیان اینکه آن روز ها خط مقدم مبارزه ملی مان کادر درمان بودند، گفت: آنها جانفشانی می کردند، شهید می دادند، بیمار می شدند، آسیب می دیدند  و این برای یک خانم خیلی سخت و آزار دهنده بود.

وی با بیان اینکه مردم ما همواره قدردان خادمان و یاریگران هستند، خاطرنسان کرد:کادر درمان کار بزرگی کردند، حماسه آفریدند، واکسن ایرانی ساختند و با همت خود ایران را به سرفرازی رساندند.

هنرمند بوشهری یادآور شد: ترانه این نماهنگ توسط مهدیه سادات میرحاجیان سروده شده و آهنگ آن را ایمان سیف تولید کرده است.

وی افزود: سناریوی این اثر را خودم نوشتم و در سکانس پایانی نوید پایان یافتن کرونا را بشارت داده بودم و ایرانی مقتدر و پیشتاز را به تصویر کشاندم.

گفتنی است این هنرمند مردمی به تازگی نماهنگی را با عنوان مشت آهنین به مردم مظلوم غزه تقدیم کرده است و کسب مقام های مختلف در جشنواره های کشوری و تولید آثاری چون مرد میدان، نهنگستان، دریادلان، پرچم، والا محمد، طبیب من و شمیم حضور را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

پایان پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول