اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

معرفی یک‌هزار بنگاه معاملاتی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی‌

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت گفت: در 6 ماه اول سال جاری توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور بیش از یک هزار واحد معاملات ملکی و مشاور املاک متخلف به ادارات کل تعزیرات حکومت استان‌ها معرفی شدند.

معرفی یک‌هزار بنگاه معاملاتی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، رضا زرین گل عملکرد بازرسی‌های انجام شده از مشاوران املاک را در 6 ماهه اول سال جاری اعلام کرد و گفت: در این طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی معاملات ملکی و مشاورین املاک با هدف نظارت بر اجاره بهای مسکن و کنترل قیمت های مسکن از سوی بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت برگزار و 7 هزار و 968 مورد بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در کشور انجام شد.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و 325 واحد صنفی مختلف شناسایی و پرونده های مربوطه با ارزش بیش از 132 میلیارد و 513 میلیون و 748 هزار و 646 ریال برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

وی اظهار داشت: گران فروشی خدمات با 501 مورد عدم درج تعرفه در محل با 876 مورد، عدم صدور فاکتور با 914 مورد و در نهایت نداشتن پروانه کسب با 242 مورد از عمده تخلفات این واحدهای صنفی است. 

زرین گل بیان داشت: با عنایت به شرایط ویژه اقتصادی کشور و در راستای تنظیم بازار مسکن، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های بازرسی مشاوران املاک فعالانه به انجام مسوولیت خواهند پرداخت و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌کنند.

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت اظهار داشت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با سامانه 124 تماس گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول