اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

منزل «رضا و طاووس» توسط جهادگران قزوینی بازسازی شد

منزل «رضا و طاووس» برادر و خواهر معلول قزوینی که چندی پیش وضعیت نامناسب آن در فضای مجازی واکنش هایی را به دنبال داشت، توسط گروه جهادی سازندگی بقعه سازان بقیع بازسازی شد.

منزل «رضا و طاووس» توسط جهادگران قزوینی بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، چندی پیش انتشار گزارشی پیرامون وضعیت نامناسب منزل مسکونی خواهر و برادر معلول قزوینی به نام های «رضا و طاووس» در فضای مجازی واکنش های زیادی را از سوی مردم و مسوولان به دنبال داشت.

به دنبال انتشار این مطلب، بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین جهت بازسازی این واحد مسکونی اعلام آمادگی کرد و با ورودی جهادگران بسیجی این اقدام در اسرع وقت انجام شد.

در مراسمی که صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان، سرهنگ مهدی صادق پور مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین و جمعی از مسوولان، منزل بازسازی شده برادر و خواهر معلول قزوینی تحویل داده شد.

سرهنگ حیدری در این مراسم اظهار کرد: طی چند ماه اخیر، این واحد مسکونی به همت گروه جهادی بقعه سازان بقیع سپاه ناحیه امام حسن(ع) مورد بازسازی قرار گرفت.

وی افزود: این واحد مسکونی به طور کامل مخروبه بود و هیچ شرایط و امکانات زندگی اولیه را نداشت که با لطف خداوند و با کمک ارگان های مختلف مانند کمیته امداد، بهزیستی و سپاه صاحب الامر(عج) در سریعترین زمان ممکن مرمت شد و به دست صاحب آن رسید.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) از حضور افرادی از فرهنگیان، پزشکان، دانشجو و ... در گروه جهادی بقعه سازان بقیع خبر داد و خاطرنشان کرد: اقداماتی از قبیل گازکشی، نصب سرامیک، تعویض دیواره های منزل، تعویض درب های چوبی و ... در این پروژه انجام شده است.

وی در پایان گفت: انشاالله تا پایان سال چندین پروژه عمرانی مختلف را گروه جهادی بقعه سازان بقیع اجرا خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول