اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

کرسی‌های نظریه‌پردازی و ترویجی در زیرمجموعه سامانه نان قرار گیرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کرسی‌های نظریه‌پردازی و ترویجی نیز باید در زیر مجموعه سامانه نان قرار بگیرد.

کرسی‌های نظریه‌پردازی و ترویجی در زیرمجموعه سامانه نان قرار گیرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای راهبری مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) ضمن قدردانی از وزیر علوم و رئیس موسسه پایش علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام که یک مجموعه نیمه جان را جان تازه بخشیده و در مسیر رشد قرار دادند نکات خود را برای فعالیت بهتر آن اعلام کرد.

وی گفت: اگر مؤسسه پایش علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام فقط ارزیابی و رتبه‌بندی مجلات را برعهده داشته باشد مجلات ما رشد نمی‌کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: راه اندازی سامانه نان یک ضرورت بود و برای تکمیل فعالیت آن پیشنهاد می‌کنم برای سایر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها نیز امکان طرح نیاز در سامانه ایجاد شود.

خسروپناه افزود: امکان نیازهای کشور به صورت موضوعی مانند موضوع مسائل خانواده و آسیب‌های اجتماعی جامعه نیز در سامانه نان ایجاد شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به مقالات علمی اثر بخش که برای پاسخ به نیاز دستگاه‌های اجرایی در سامانه نان منتشر می‌شود و نیاز دستگاه را برطرف می‌کند امتیاز بیشتری داده شود.

خسروپناه با اشاره به اینکه در ۱۰ سال اخیر ۷۰ کرسی نظریه پردازی و نوآوری و ۷۰۰۰ کرسی ترویجی در کشور برگزار شده است گفت: کرسی‌های نظریه‌پردازی و ترویجی نیز در زیر مجموعه سامانه نان قرار بگیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول