اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خودروهای دودزا در سطح شهر کرج مشمول جریمه می‌شوند

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: با توجه به آلودگی هوای شهرهای استان در روزهای اخیر، طرح برخورد با خودروهای دودزا و آلاینده هوا توسط تیم‌های پلیس راهور در سطح استان اجرا شد.

خودروهای دودزا در سطح شهر کرج مشمول جریمه می‌شوند

حمداله رحمتی پور، رئیس پلیس راهور استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای برخورد با خودرهای دودزا و پیشگیری از آلایندگی هوا در استان البرز، طرح برخورد و ممانعت از تردد این خودروها در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در طی چند روز اخیر که هوا در استان البرز به شدت آلاینده و آلوده شده بود، پلیس راهور ۱۶ هزار خودرو دودزا را با استفاده از دوربین هوشمند و و همچنین تلاش همکاران مستقر در سطح شهر اعمال قانون کرده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای این طرح ۲۳ خودرو توقیف و روانه تعمیرگاه شده، گفت: در پایان لازم به ذکر است که شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید با مراجعه به مراکز معاینه فنی از سلامت کارکرد خودروی خود مطمئن و در صورت آلاینده زا بودن وسیله نقلیه، کارکرد آن ها را اصلاح کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول