اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برگزاری بیش از ۳هزار برنامه بمناسبت هفته بسیج در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجا‌ن‌غربی گفت:‌‌ تعداد ۳۲۱۲ برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت سراسر استان بمناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۳هزار برنامه بمناسبت هفته بسیج در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجا‌ن‌غربی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های بسیج در این هفته اظهار داشت: تعداد ۳۲۱۲ برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت سطح استان در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: اهدای ۴۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج آذربایجان‌غربی، دیدار با خانواده معزز شهدا، تجمع بسیجیان در شهرستان‌های استان و شهر ارومیه از اهم برنامه‌های بسیج در این هفته خواهد بود.

سردار رجبی تصریح کرد: از ابتدای سال تا امروز مبلغ ۳۴۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در سطح استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت تعداد ۵۸۰ صندوق قرض‌الحسنه برای اشتغال آفرینی توسط بسیج در سطح استان تشکیل شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجا‌ن‌غربی با اشاره به موضوع محرومیت ‌زدایی گفت: بسیج در راستای محرومیت زدایی از سطح استان، اجرای پروژه آبرسانی در روستاها به طول هزار کیلومتر در ۸شهرستان و ۳۹۱ روستا برای تامین آب شرب و بهداشتی هم استانی‌های عزیز در دست اقدام دارد که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۹۵درصد است.

وی ادامه داد: ساخت مدرسه ۶کلاسه در روستای منظره شهرستان پیرانشهر با پیشرفت فیزیکی ۸۰درصد و همچنین مشارکت در ساخت ۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات بسیج از ابتدای سال ۱۴۰۲ بوده است.

سردار رجبی با بیان اینکه بسیج در زلزله خوی خوش درخشید اظهار کرد: کمک به بازسازی ۴۱ مسجد و مصلی و همچنین مشارکت در ساخت و تعمیر ۱۸۰ واحد مسکونی زلزله زده در خوی از دیگر اقدامات بسیجیان بوده است.

وی‌ در پایان عنوان کرد: توزیع ۱۰هزار تن قیر رایگان و آسفالت برای راه‌های روستایی و بین مزارع به طول ۱۸۹ کیلومتر و همچنین ساخت ۲۷ خانه بهداشت، اورژانس و مرکز سلامت از دیگر اقدامات بسیج در راستای محرومیت ‌زدایی بوده است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول