اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیانیه| حمایت برخی احزاب سیاسی کرمانشاه از مواضع اخیر ریاست جمهوری در ریاض

برخی از احزاب سیاسی و جریان‌های انقلابی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ایی حمایت همه‌جانبه خود را از مواضع محکم و راهبردهای رئیس جمهور در نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی در ریاض اعلام کردند.

بیانیه| حمایت برخی احزاب سیاسی کرمانشاه از مواضع اخیر ریاست جمهوری در ریاض

به دنبال تشدید محاصره و ستمگری‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین، احزاب و جریان‌های انقلابی استان کرمانشاه ضمن تشکر از مواضع محکم و راهبردهای استراتژیک ریاست محترم جمهوری در نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی در ریاض، اعلام حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم ستمدیده غزه و جهاد علیه اعمال غیرانسانی رژیم دژخیم صهیونیستی رادارند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ...»

امروز غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم‌خورده اسلام می‌سوزد، امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی در برابر ۷۵ سال تجاوز رژیم صهیونیستی را پس می‌دهند و حکومت‌های ستمگری که به نام دفاع از دموکراسی به خود حق مداخله و تجاوز به هر کشوری را می‌دهند، چنین وقیحانه مردم بی‌پناه غزه را به جرم دفاع از سرزمین خود به غیرانسانی‌ترین شیوه محاصره نموده‌اند.

درنبردی که:

- یک‌طرف مردم، در مقابل نظامیان خون‌خوار

- یک‌طرف کودکان، در مقابل موشک‌ها

- یک‌طرف بیمارستان‌ها و پناهگاه‌ها، در مقابل بمب‌های فسفری

- یک‌طرف آمبولانس‌ها، در مقابل تانک‌های مرکاوا

- یک‌طرف عطش زنان و حلقوم‌های بریده‌شده کودکان، در مقابل امپراتوری رسانه‌ای (که مظلوم‌ترین کودکان را بمب‌های ساعتی می‌خواند!)

فلسطینیان بزرگ‌ترین جهاد را رقم زدند و چهره واقعی آمریکایی، انگلیس، فرانسه و صهیونیست را که تمام مجامع بین‌المللی تسخیر آن‌هاست و مواضع بعضاً به حقشان را وتو می‌کنند، آشکار کردند؛ تقابل استکبار و انسانیت به‌وضوح نمایان و دمکراسی دروغین غرب که تمامیت ارضی ملت‌های غیرهمسوی خود را به رسمیت نمی‌شناسد آشکار کردند، شهادت یازده هزار نفر حجت را بر عالم تمام کرد که پلیدترین و وحشی‌ترین مستکبرین عالم این‌ها هستند.

امروز عطش یک حکومت عدل جهانی، از فریادهای بی‌پاسخ‌مانده و برآمده از حلقوم‌های بریده‌شده شهدای غزه جاودانه شد و شاید این همان کلید رمزآلود فرج است.

با توجه به اینکه محاصره ظالمانه نوار غزه همچنان ادامه دارد و هیچ فریادرسی از اقصی نقاط دنیا نمی‌تواند خود را به یاری آن‌ها برساند.

لذا احزاب و جریان‌های انقلابی استان کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه برای یاری مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام می‌دارد تنها با راهبردهای امام و رهبری می‌توان معادلات این نبرد نابرابر را برای همیشه تغییر داد، لذا بیان می‌دارند:

۱- اگر حمایت انگلیس، فرانسه و پشتیبانی تسلیحاتی آمریکا نبود، دولت فاسد، جعلی و دروغین صهیونیستی در همان هفته اول از بین رفته بود، تشکیل این جبهه کفر این پیام را صادر می‌کند اگر دولت‌های اسلامی امروز به فلسطین کمک نکنند، دشمن فلسطین را که درواقع دشمن اسلام و انسانیت است تقویت کرده‌اند و فردا همین خطر خود آن‌ها را تهدید خواهد کرد، وحدت مسلمانان و تمسک به پرچم توحید برای یاری مردم مظلوم فلسطین یک ضرورت قطعی و‌ فوری است لذا امام راحل فرمودند «اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد»، پس قدرت زائل شدن این غده سرطانی در میان مسلمانان عالم و کشورهای اسلامی است.

۲- دنیای اسلام می‌بایست با قطع همکاری اقتصادی و بستن راه صدور نفت و ارزاق علیه این رژیم بسیج شده و با اعمال فشار مانع ادامه بمباران غزه شود.

بابت این استراتژی توقع هست وزیر خارجه امیر عبداللهیان آنچه را که از ابتدای سال هشتاد مطالبه مقام معظم رهبری از دول اسلامی بوده است را به‌عنوان محور مطالبات خود در رایزنی با ممالک اسلامی قرار دهند:

«قطع یک‌ماهه نفت، برای سـرکوب اسرائیل، یک مسئله اساسی است. این مسئله نمایشی نیست که دولتی تنها بایستد و بگوید من نفت خـود را قطع می‌کنم؛ معلوم نیست چه طوری قطع می‌کند یـا نمی‌کند. این‌یک مسئله جدی و واقعی است و بایـد همه تصمیم بگیرند. برخی گفتند قطع نفت به ضـرر کشورهای قطع کننده است؛ درحالی‌که این‌طور نیست؛ این خطای در محاسـبه است. ملت‌ها و دولت‌های اسلامی نشان می‌دهند که می‌توانند علیه دیکتاتوری بین‌المللی و علیه خواست زورگویانی که فقط به سرنیزه متّکی هستند، اقدام کنند.۱۳۸۱/۲/۱۱»

۳- و اما راه‌حل پایدار، آن چیزی است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی مطرح کردند و می‌بایست سازمان ملل سریعاً اقدام نماید، تشکیل دولت واحد فلسطینی از بحر تا نهر بر مبنای اصل دموکراتیک «هر فلسطینی یک رأی اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی» است که جمهوری اسلامی قاطعانه از این نگاه حمایت خواهد کرد.

ما به وعده لایتخلف الهی ایمان داریم که جبهه باطل هم‌چین امیدی ندارد یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ لذا قطعا پیروزی از آن جبهه حق است.

آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین

-جبهه پایداری کرمانشاه
- جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کرمانشاه
- جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کرمانشاه
- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه
- جمعیت پیشرفت و عدالت انقلابی اسلامی استان کرمانشاه
- شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی
- حزب آبادگران جوان انقلاب اسلامی استان کرمانشاه
- حزب ایران زمین
- جبهه تحول ، پیشرفت ایران اسلامی
- انجمن اصناف و بازار
- کانون  کارآفرینان و کشاورزان
- جامعه حضرت زینب (س)
- جامعه اسلامی فرهنگیان
- جامعه ایثارگران و فرزندان شاهد
 - جامعه اسلامی کارمندان

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول