اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ساماندهی مرز نوعی مقابله با قاچاق است

مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط برخوردی نیست بلکه ساماندهی مرز یک نوع مبارزه هدفمند و تاثیرگذار است.

ساماندهی مرز نوعی مقابله با قاچاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حیدری عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: به هر میزان بازارچه‌ها و مرز فعال باشد یقین بدانید امنیت پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن استاندار فعال، جوان، پای کار و مردمی باید شاهد این باشیم که موفقیت در استان زرخیر کردستان ببار می‌نشیند و مرزنشینان و کردستانی‌ها از ظرفیت مرز بیش از پیش بهره‌مند می‌شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت و استاندار به عنوان رئیس کمیسیون قاچاق و ارز باید در مورد مرز کاملا اجرا شود تا مردم به بهترین شیوه از ظرفیت مرز بهره‌مند شوند.

مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: قانون بی‌نقص و به نفع مردم و مرزنشین و مرزدار است و باید همیشه رضایتمندی مرزدار تحقق پیدا شود.

وی با تاکید براینکه راهبرد اقتصادی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها و استعدادها در مرز باید در دستور کار استان قرار گیرد، عنوان کرد: امروز شناخت کافی از دو سوی مرز در بین متولیان امر در کردستان وجود دارد این مهم زمینه را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی درست در مورد مرز را فراهم کرده است.

مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط برخوردی نیست و ساماندهی مرز یک نوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی عنوان کرد: استفاده از توانمندی‌های اقتصادی بخش خصوصی، فعال کردن تجار و بازرگانان کشورهای همجوار با داخل و ایجاد ساختار سازمانی مناسب از دیگر راه‌ها و راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول