اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ساختمان جدید بیمه رازی کردستان در سنندج افتتاح شد

ساختمان جدید بیمه رازی در استان کردستان امروز با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه رازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج افتتاح شد.

ساختمان جدید بیمه رازی کردستان در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بیمه رازی استان کردستان بعد از ظهر امروز شنبه با حضور علی استادهاشمی رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم اظهار کرد: بیمه رازی زمینه لازم برای ارائه همه پوشش‌های بیمه را در استان کردستان هم برای عموم مردم و هم به صورت کلان دارد.

علی استادهاشمی از انجام مکاتبات لازم برای پوشش بیمه‌ای مرزنشینان استان کردستان اعلام آمادگی کرد و گفت: همچنین در همکاری جدید بیمه مرکزی و بانک مسکن تفاهم‌نامه‌ای امضاء خواهد شد که پیمانکاران  برای پوشش بیمه‌ای حوادث ملزم به خرید بیمه‌نامه شوند.

وی با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای، بیمه مسوولیت، مهندسی و آتش‌سوزی ساختمان است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تمامی کسانی که از بانک مسکن تسهیلات می‌گیرند، باید بیمه پوشش‌های ساخت و ساز و حوادث مرتبط با ساختمان را دریافت نمایند.

استادهاشمی اظهار داشت: با اجرای این طرح و پوشش بیمه‌ای در صورت اتفاقات ناگوار، مردم و دولت خیال آسوده‌ای برای پرداخت غرامت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: خرید پوشش‌های بیمه‌ای از ضرر و زیان‌های میلیاردی جلوگیری خواهد کرد و این موضوع از ورود آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی به خانواده و جامعه جلوگیری خواهد کرد.

کردستان از خدمات بیمه رازی رضایت دارند

مدیرعامل بیمه رازی نیز در این مراسم با بیان اینکه پوشش‌های بیمه‌ای بیمه رازی در استان کردستان مطلوب است و تیم خوبی نیز در حال اداره کردن آن هستند، اظهار کرد: مردم رضایت خوبی از خدمات این بیمه در استان دارند.

 

علی جباری افزود: در حوزه‌های مختلف بانکی، صنعت و معدن، عمومی و  دیگر بخش‌ها پوشش‌های بیمه‌ای لازم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمه پرهیب، گفت: این نوع بیمه در استان کردستان می‌تواند برای سیاست‌های عمرانی استفاده مفیدی داشته باشد.

جباری با اشاره به اینکه این طرح ترکیبی از بیمه‌های مهندسی و مسوولیت است، گفت: طرح پرهیب در عمران هم در دوره ساخت و هم بعد از ساخت را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول