اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان معارفه شد

ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان، آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز شنبه 27 آبان ماه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران کل ستادی استانداری، محمد مرودی به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری معارفه و از تلاش‌های رضا مدرس و مهدی زندیه وکیلی در زمان تصدی این پست قدردانی شد.

استاندار هرمزگان در این آیین اظهار داشت: در حال حاضر بازوی معاونت اقتصادی استانداری در حال انجام وظایف خود است، معاونت هماهنگی امور عمرانی نیز کار سنگینی دارد و بایستی کارهای مهم خود را به پیش ببرد.

وی افزود: سرپرست جدید باید شبانه روز تلاش کند و با توان مضاعف، تصمیمات مناسبی در جهت رشد و توسعه استان بگیرد.

استاندار هرمزگان گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه معاونت عمرانی طرح نهضت ملی مسکن است، باید روند ساخت منازل مسکونی در استان تسریع و این پروژه مهم به سرانجام برسد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد دریا محور از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایجاد شهرهای جدید ساحلی در راستای تحقق این سیاست‌ها است و از سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری انتظار می‌رود احداث این شهرها را پیگیری کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین با اشاره به تاکیدات امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسریع توسعه جزیره هرمز گفت: توسعه این جزیره با توجه به فرمایشات حضرت آقا مورد تاکید است و باید بسترهای لازم برای تحقق منویات رهبری در خصوص این جزیره ایجاد شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول