اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برنامه‌های هفته بسیج در کردستان تشریح شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس برنامه‌های هفته بسیج در کردستان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در کردستان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: برای گرامیداشت هفته بسیج در کردستان برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

مفاخری:
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان الله گشتاسبی در نشست با خبرنگاران در سنندج با محور اعلام برنامه های هفته بسیج، اظهار کرد: گرامیداشت هفته بسیج نشانه عشق و وفاداری بسیجیان به نظام و رهبری است.

وی افزود: بسیج یک قدمت بزرگ به اندازه وسعت انقلاب دارد و موفقیت‌های امروز نظام جمهوری اسلامی و اقداماتی که در حوزه دنیای اسلام انجام شده و شکل جهانی به خود گرفته حاصل دستاوردهای بسیجیان در طول 40 سال حضور در برابر ایادی استکبار و دفاع از انقلاب است.

به گفته وی، دفاع مقدس بهترین و زیباترین سند هویت ارزشمند بسیج است که مردم در قالب بسیج در طول 8 سال دفاع مقدس به میدان آمدند و از نظام ارزشمند ایران اسلامی دفاع کردند.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: هرکجا انقلاب اسلامی ما پیشرفتی دارد مدیون و مرهون حضور همیشه در عرصه و تاثیرگذار بسیجیان بوده است.

وی اعلام کرد: نسبت به سال‌های قبل در برنامه‌های هفته بسیج تحولاتی وجود دارد و برنامه‌های هفته بسیج امسال با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و  خدمت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج امسال در مجموع 1396 برنامه استانی و شهرستانی در قالب 66 عنوان برنامه برگزار می‌شود که 96 برنامه آن شاخص استانی و شهرستانی است.

سردار گشتاسبی اعلام کرد: برنامه‌های بسیج امسال در کردستان با اهدای 500 فقره جهیزه به زوج‌های نیازمند شروع شد و در طول هفته بسیج براساس عناوین روزشماره برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که برگزاری 88 یادواره شهدا در سطح شهر و روستاها، افتتاح پروژه‌های متعدد محرومیت‌زدایی در راستای امیدآفرینی و جهاد خدمت در دستور کار قرار گرفته است.

وی از برگزاری نشست‌های تبیینی با حضور اساتید برای اقشار مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموز و دانشجویان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، برگزاری جشن گلریزان، مانع زدایی از مسیر تولید در قالب برگزاری نشست‌های متعدد، نشست شعرا و محافل شعر، گردهمایی بزرگ بسیجیان به صورت همزمان با کشور در کل استان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان، دیدار جمعی از بسیجیان به نمایندگی از اقشار بسیج با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در کردستان است.

وی نشست با جامعه روحانیون و ماموستاها، تجمع بسیجیان در قالب رزمایش و نمایش اقتدار با حضور 24 هزار نفر از بسیجیان، همایش سراسری دختران حاج قاسم و...از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در کردستان برشمرد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه شروع می شود، گفت: بسیج جهاد، خدمت، سازندگی، بسیج پیشرفت عزت و افتخار، بسیج ایمان، بصیرت و انتظار ، بسیج جهاد اعتلای فرهنگ و هنر، بسیج دفاع و امنیت و...عناوین روز شمار هفته بسیج است.

وی افزود: از اصحاب رسانه انتظار داریم مانند گذشته با نشر حداکثری اخبار برای جامعه، بازتاب رسانه‌ای برنامه‌ها و جریان سازی رسانه‌ای در سطح استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول