اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز تجمع حمایت از کودکان غزه در اصفهان

تجمع حمایت از کودکان غزه در آستانه روز جهانی کودک و همزمان با سراسر کشور با شعار محوری حمایت جهانی از کودکان فلسطینی در اصفهان آغاز شد.

آغاز تجمع حمایت از کودکان غزه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با روز جهانی کودک، کودکان و نوجوانان و قشرهای مختلف مردم اصفهان با حضور در میدان بزرگمهر اصفهان حمایت خود را از کودکان غزه اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این تجمع تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» اعلام کردند همراه تمام مردم سرزمین غیور ایران، جنایت اخیر رژیم پلید و سفاک اسرائیل را در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و عدالت‌خواه غزه محکوم می‌کنند و به حرمت لبخندهایی که از صورت دنیا پاک شدند اعلام داشتند برای به بار نشستن شکوفه‌های آرزوی کودکان زجرکشیده غزه دعا می‌کنیم.

همچنین کودکان و نوجوانان و مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و عروسک‌های نمادین کودکان غزه، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار رفع محاصره سراسری غزه شدند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول