اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم استان سمنان برای حمایت از غزه به میدان آمدند

مردم استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌ها آمدند و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

مردم استان سمنان برای حمایت از غزه به میدان آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مردم شهرهای مختلف استان سمنان در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

مردم سمنان با تجمع در میدان سعدی، معراج شهدا با سر دادن شعارهای مختلف و حمل پلاکارد و پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

مردم شهرستان‌های مختلف استان سمنان امروز هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مشت‌های گره شده به خیابان‌ها آمدند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی فریاد زدند.

مردم انقلابی شهرستان شاهرود با حضور پرشور خود در خیابان ۲۲ بهمن حمایت از مردم فلسطین را فریاد زدند و مردم ولایت‌مدار شهرستان دامغان نیز از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند.

مردم مؤمن شهرستان گرمسار نیز از مقابل مسجد جامع راهپیمایی خود را آغاز کردند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

همچنین مردم ولایی شهرستان مهدی‌شهر در میدان امام رضا (ع) تجمع کردند و شعارهای ضداستکباری سر دادند.

مردم همیشه در صحنه آرادان نیز از مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) راهپیمایی کردند و حمایت خود از کودکان مظلوم غزه را فریاد زدند.

مردم انقلابی شهرستان سرخه نیز مقابل حسینیه شهدا و مردم ولایت‌مدار شهرستان میامی از مسجد جامع به سمت کاروانسرا راهپیمایی کردند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول