اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجرای ۵ پروژه آب‌رسانی در رشت و خمام

سرپرست آبفای گیلان با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت‌های این سازمان است، گفت: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۹ میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و خمام در حال اجرا است.

اجرای ۵ پروژه آب‌رسانی در رشت و خمام

علیرضا غیاثی سرپرست آب و فاضلاب استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت‌های این سازمان است، اظهار کرد: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۹ میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و خمام در حال اجرا است. 

وی با اشاره به جزئیات پنج پروژه آب‌رسانی روستای در دو شهرستان رشت و خمام افزود: احداث مخزن ۱۰۰ مترمکعبی جوکولبندان، اصلاح خط انتقال روستای امام زاده هاشم، تکمیل مخزن ۳۰۰ مترمکعبی امام زاده هاشم شهرستان رشت و اصلاح بازسازی فیلترهای روستایی رشت و تأسیسات کوچصفهان از جمله این پروژه‌ها هستند. 

سرپرست آبفای گیلان با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌رسانی در خمام نیز گفت: در شهرستان خمام نیز اصلاح و بازسازی فیلترهای روستایی بااعتبار بیش از ۴ میلیارد ریال در حال اجرا است. 

غیاثی پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها به‌طور میانگین حدود ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: با اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور چهار هزار و ۴۵۰ مشترک از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول