اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

محمدی: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت:‌ علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است و ما باید این موهبت و فرصت را در کشور عزیز ایران اسلامی غنیمت بشماریم.

محمدی: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، جواد محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید دانشکده های اقتصاد و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی واحد تهران مرکزی، اظهار داشت: علم آموزی و اشتیاق به کسب علم جزء افتخارات جامعه ایرانی است و ما باید این موهبت و فرصت را در کشور عزیز ایران اسلامی غنیمت بشماریم.

وی خطاب به نو دانشجویان گفت:  از منظر اسلام مطابق با احادیث و آموزهای دینی جایگاه شما عزیزانی که بدنبال کسب علم هستید بسیار والاست.

محمدی با اشاره به اینکه دنیا برای علم آموزان ارزش قائل است، خاطرنشان کرد: شان، منزلت و هویت فردی که به عنوان یک فرد فرهیخته وارد دانشگاه می شود با افراد معمولی متفاوت است و انتظارات جامعه نیز به مراتب از شما علم آموزان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه ایران اسلامی دانشجو باید شان و منزلتش بالا باشد، گفت: این جایگاه والا را شما عزیزان به عنوان یک دانشجو، با ارزش گذاشتن به شان و جایگاه تان و همچنین رعایت قوانینی که در دانشگاه برای یک دانشجو وضع شده است تعریف می کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان امروز، مدیران فردا و آینده سازان کشورمان هستند، گفت: شما دانشجویان حوزه علوم انسانی با فکر و اندیشه جامعه سر و کار دارید و در همه جای دنیا کسانی که آینده کشور را بدست می‌گیرند کسانی هستند که در رشته های علوم انسانی تحصیل کرده‌اند.

محمدی تاکید داشت: اهمیت رشته های علوم انسانی به حدی است که می توان گفت« وقتی یک کشور را از فکر و اندیشه تخلیه کنند آن کشور به راحتی هویتش فرو می ریزد.»

وی با اشاره به دستاوردها و تحولات 40 ساله ایران اسلامی گفت: تحولات ۴۰ ساله کشور مان را مدیون دانشجویانی مثل شما هستیم، تمامی موفقیت ها در حوزه های: عمران ، آبادانی،آب،  برق، گاز ، گسترش رشته های بیو تکنولوژی ، نانو تکنولوژی، هوا و فضا، سلول‌های بنیادی و رشته هایی با فناوری‌های بالا با اتکا به جوانان ایرانی اسلامی رقم خورد و توانستیم دنیا را خیره کنیم.

محمدی با بیان اینکه در فناوری های نوین نانو تکنولوژی، مهندسی ژنتیک و بیو تکنولوژی کمتر از اروپا و آمریکا نیستیم ، گفت: از نظر تنوع در رشته ها و محصولات کارخانه ای بیو تکنولوژی در منطقه و دنیا اول هستیم .

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد یکی از افتخاراتش منابع انسانی متخصص و مجرب است و شما دانشجویان باید در کنار اساتید و دانشجویان موفق فرصت علم اندوزی و همچنین شناخت بازار کار را  بیاموزید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه دانشگاه در پویایی خود می تواند دانشگاه باشد، تصریح کرد: دانشگاه باید در همه عرصه ها یک سروگردن از جامعه جلوتر باشد و شما دانشجویان عزیر با شرکت در رویدادهای علمی،فناوری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ومعنوی موجب پویایی و نشاط دانشگاه و جامعه هستید.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود جنایات اخیر و کودک کشی رژیم صهیونیستی را در فلسطین محکوم کرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول