اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان فلسطینی رقم می‌خورد

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، شهادت تعدادی زیادی از بانوان و کودکان فلسطینی را حاکی از استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان و مادران فلسطینی در حال رقم خوردن بوده است.

نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان فلسطینی رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت در سالن همایشات صداوسیما سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه در اسلام و انقلاب نگاه ویژه‌ای به بانوان شده است، اظهار کرد: به فرموده امام راحل (ره) بانوان در خط مقدم انقلاب اسلامی هستند و این امر نشان‌دهنده نقش بانوان در تاریخ اسلام و انقلاب است. 

وی، شهادت تعدادی زیادی از بانوان و کودکان فلسطینی را حاکی از استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان و مادران فلسطینی در حال رقم خوردن بوده و بانوان غزه با صبر و ایثار خود در شکست رژیم صهیونیستی نقش دارند.

به گفته مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، رژیم صهیونیستی در نهایت ضعف و از روی استیصال با مادران و کودکان فلسطینی به نبرد پرداخته و آنان را به شهادت می‌رسانند که این جنایات باید توسط رسانه‌ها و بانوان در عرصه جهانی تبیین شود. 

اختری یکی از برنامه‌های دشمن و بخصوص آمریکا را کاهش نقش بانوان در جامعه و در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: دشمن به خوبی آگاه است که اگر سعی دارد به کشور و فرهنگ جمهوری اسلامی نفوذ کند باید بر روی بانوان و کاهش نقش مادران در خانواده برنامه‌ریزی کند ولی مادران و زنان با بصیرت ایران اسلامی اجازه چنین کاری را نخواهند داد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول